| Міщук Анастасія Андріївна Формування маркетингової конкурентної стратегії закладів на ринку медичних послуг: автореф. дис. ... д.філософ : 051 - Соціальні та поведінкові науки. Економіка / А. А. Міщук ; Донецький національний університет імені Василя Стуса. — 2021 — укp.Робота присвячена удосконаленню теоретико-методичних засад та розробці науково-практичних рекомендацій щодо формування маркетингових конкурентних стратегій закладів на ринку медичних послуг. На основі узагальнення теоретичних положень та наукових напрацювань визначено головну особливість конкуренції на ринку медичних послуг – орієнтацію на цінності послуг для пацієнтів; розширено існуючий перелік чинників, що ускладнюють діяльність закладів охорони здоров'я (ЗОЗ), до складу якого включено: якість медичної послуги, медичне страхування, одночасне виробництво і споживання послуги, виняткове значення фактору часу, недосконала конкуренція, правовий статус закладів, асиметрія інформації, державне регулювання. Запропоновано концептуальну структурно-логічну схему формування маркетингової конкурентної стратегії ЗОЗ та модель «Конкуренція – задоволеність споживачів», що дозволило підтвердити та втілити головну ідею дослідження – зв'язок між конкуренцією та задоволеністю пацієнтів через реалізацію обраної маркетингової конкурентної стратегії. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації) Завантажити автореферат З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|