Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0821U100894<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Божков Дмитро Сергійович 
Теоретико-методичні засади маркетингового ціноутворення промислових підприємств: автореф. дис. ... д.філософ : 075 - Управління та адміністрування. Маркетинг / Д. С. Божков ; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут". — 2021 — укp.

Об'єктом дослідження є процеси маркетингового ціноутворення на промислових підприємствах машинобудівної галузі. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і науково-методичних положень щодо формування ціни на продукцію вітчизняних промислових підприємств в нових ринкових умовах. Інтегральним результатом дисертаційної роботи є теоретичне узагальнення та нове вирішення важливого науково-прикладного завдання розроблення й наукового обґрунтування теоретико-методичних положень щодо маркетингового ціноутворення промислових підприємств в умовах ринкових глобалізаційних викликів. При вирішенні завдань наукового дослідження застосовано: статистичний, компаративно-декомпозиційний, системно-структурний і абстрактно-логічний аналізи, методи синтезу й логічного узагальнення, економіко-математичного моделювання.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського