Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0821U101637<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Сендер Андрій Андрійович 
Організаційно-методичні засади інтенсифікації професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів з урахуванням когнітивних стилів: автореф. дис. ... д.філософ : 015 - Професійна освіта (за спеціалізаціями) / А. А. Сендер ; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. — 2021 — укp.

Дисертаційне дослідження присвячено актуальній проблемі інтенсифікації професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів з урахуванням когнітивних стилів в закладах вищої освіти.Визначено суперечності, які ускладнюють досягнення належного рівня якості професійної підготовки інженерів-програмістів у закладах вищої освіти та вимагають подолання, а саме: між високим рівнем складності та великим обсягом навчального матеріалу та необхідністю інтенсифікувати процес професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів; між необхідністю враховувати когнітивні стилі здобувачів вищої освіти у процесі професійної підготовки за спеціальностями галузі знань 12 Інформаційні технології та складністю застосування діагностичних методик й інтерпретації отриманих результатів; між наявністю у майбутніх інженерів-програмістів достатньо стійких когнітивних стилів та необхідністю здійснювати навчальну і професійну діяльність в різних умовах з використанням різних способів обробки інформації.Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає в тому, що: вперше обґрунтовано і розроблено організаційно-методичні засади інтенсифікації професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів з урахуванням когнітивних стилів (діагностування когнітивних стилів здобувачів вищої освіти та організація освітнього процесу з урахуванням отриманих даних; підвищення інформаційної місткості навчального матеріалу шляхом обґрунтованого поєднання фундаментальних основ комп'ютерних наук та сучасних досягнень галузі інформаційних технологій, інтеграції змісту суміжних освітніх компонентів; застосування практико орієнтованих форм, методів і засобів навчання). Розроблено педагогічну технологію інтенсифікації професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів з урахуванням когнітивних стилів, яка складається з концептуальної основи, змістової (цілі, завдання та зміст професійної підготовки) і процесуальної (форми, методи й засоби навчання та оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти) частин. Розроблено структурно-функціональну модель педагогічної технології інтенсифікації професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів з урахуванням когнітивних стилів. Визначено критерії (ціннісно-мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний), рівні та показники ефективності педагогічної технології інтенсифікації професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів з урахуванням когнітивних стилів. Визначено зміст понять «інтенсифікація професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти», «когнітивний стиль інженера-програміста», «організаційно-методичні засади інтенсифікації професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів з урахуванням когнітивних стилів», «педагогічна технологія інтенсифікації професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів з урахуванням когнітивних стилів».Уточнено сутність концептів «інтенсифікація навчання», «когнітивний стиль», «педагогічна технологія» з урахуванням специфіки професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти за освітніми програмами першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів.Вдосконалено компоненти процесу професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти за освітніми програмами першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів (зміст, форми, методи та засоби навчання й оцінювання навчальних результатів) на засадах інтенсифікації з урахуванням когнітивних стилів здобувачів вищої освіти.Набули подальшого розвитку теоретичні та практичні аспекти професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського