Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0821U101960<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Балахтар Катерина Сергіївна 
Особливості впливу креативності на суб'єктивне благополуччявикладачів іноземних мов закладів вищої освіти: автореф. дис. ... д.філософ : 053 - Соціальні та поведінкові науки. Психологія / К. С. Балахтар ; Державний заклад вищої освіти "Університет менеджменту освіти". — 2021 — укp.

Дисертацію присвячено вивченню проблеми особливостей впливукреативності на суб'єктивне благополуччя викладачів іноземних мов закладіввищої освіти. Об'єктом дисертаційного дослідження обрано креативністьвикладачів іноземних мов як психологічний феномен, предметом – особливостівпливу креативності викладачів іноземних мов закладів вищої освіти на їхсуб'єктивне благополуччя. Мета дослідження передбачала теоретичнеобґрунтування й експериментальне дослідження сутності й компонентівкреативності та особливостей її впливу на суб'єктивне благополуччя викладачівіноземних мов закладів вищої освіти.Завдання дослідження: 1) виокремити основні наукові підходи довивчення креативності особистості загалом і викладачів іноземних мов зокрема;2) обґрунтувати зміст, компоненти, критерії і показники креативностівикладачів іноземних мов та її впливу на їх суб'єктивне благополуччя;3) емпірично дослідити особливості та чинники креативності викладачівіноземних мов закладів вищої освіти та її вплив на суб'єктивне благополуччя;4) розробити та апробувати програму розвитку креативності викладачівіноземних мов як чинника їх суб'єктивного благополуччя.Наукова новизна роботи полягає в тому, що в ній авторкою:вперше: визначено сутність креативності викладачів іноземних мов якособистісну властивість, внутрішній ресурс, що уможливлює творчу йінноваційну діяльність, спрямовану на продукування та генеруванняоригінальних (нетривіальних) ідей та підходів до навчання іноземним мовам,прагнення до розвитку як власної креативності, так і креативності здобувачіввищої освіти при викладанні іноземних мов; виокремлено компоненти (ціннісний, когнітивний і поведінковий),критерії (ціннісне ставлення до конструктивного перетворення дійсності;розуміння й усвідомлення сутності креативності та особливостей навчанняіноземним мовам; дієвість в реалізації креативності у професійнійдіяльності), показники та індивідуально-психологічні й організаційнопрофесійні чинники креативності викладачів іноземних мов; виявлено особливості впливу креативності викладачів іноземних мовна їх суб'єктивне благополуччя; обґрунтовано та апробовано програму розвитку креативностівикладачів іноземних мов як чинника їх суб'єктивного благополуччя;поглиблено знання про креативність викладачів та специфіку її прояву увикладачів іноземних мов, психологічні підходи до вивчення креативності тасуб'єктивного благополуччя тощо;подальшого розвитку дістали положення про суб'єктивнеблагополуччя особистості, психологічні умови розвитку креативності тапсихологічні особливості діяльності викладачів іноземних мов.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського