Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0821U102337<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Зварич Ганна Володимирівна 
Моніторинг якості освітніх послуг у закладах загальної середньої освіти: автореф. дис. ... д.філософ : 011 - Освітні, педагогічні науки / Г. В. Зварич ; Державний заклад вищої освіти "Університет менеджменту освіти". — 2021 — укp.

Дисертаційне дослідження присвячено проблемі якості освітніх послуг узакладах загальної середньої освіти (далі ЗЗСО). На сучасному етапісуспільного розвитку, в умовах реформування системи загальної середньоїосвіти (впровадження Концепції «Нової української школи», імплементаціяЗакону України «Про повну загальну середню освіту» тощо) провіднимзавданням системи освіти України є створення умов для успішного розвиткужиттєвої компетентності кожної особистості на основі актуального тадоступного змісту освіти. Ключовим аспектом в цьому є реальні вимірюваніфактичні результати освітньої діяльності та визначення їх відповідностізаявленим цілям освіти. Тому першочерговим питанням стає проблемарозбудови внутрішньої та зовнішньої систем управління якістю освіти в ЗЗСО.Актуалізовано, що одним із перспективних шляхів вирішення її може бутистворення системи моніторингу якості освітніх послуг у ЗЗСО. Саме постійневідстеження та поточне коригування процесу надання освітніх послуг закладомзабезпечить його якість освітньої діяльності та сприятиме успішномупозиціонуванню ЗЗСО на ринку освітніх послуг.Проблема забезпечення якості надання освітніх послуг закладамизагальної середньої освіти є актуальною, що підтверджується орієнтацієюпроцесу державного управління цієї системою на оновлення цілей й створенняумов для забезпечення якості освітньої діяльності ЗЗСО. Відбувається зазначене вумовах трансформації системи освіти як наслідку процесів реформування тавідповідей на виклики. Забезпечення якості освітніх послуг можливо за умови отримання реальних вимірюваних фактичних результатів освітньої діяльностіЗЗСО та визначення їх відповідності заявленим цілям освіти. Розбудовівнутрішньої системи управління якістю освіти в ЗЗСО сприятимезапровадження в закладі моніторингових процедур.Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що:Уперше:– науково обґрунтовано та експериментально перевірено модель ітехнологію моніторингу якості освітніх послуг, що забезпечують успішнепозиціонування закладу загальної середньої освіти на ринку освітніх послугта ринку праці;– введено в науково-практичний обіг вітчизняної педагогічної наукисутність дефініції «моніторинг якості освітніх послуг у закладі загальноїсередньої освіти»;– створено за допомогою факторно-критеріального моделюваннякваліметричну субмодель якості надання освітніх послуг ЗЗСО, яка єінструментарієм оцінювання якості освітніх послуг.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського