Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0821U102578<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Лі Цін ... 
Формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва: автореф. дис. ... д.філософ : 011 - Освітні, педагогічні науки / Ц. .. Лі ; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. — 2021 — укp.

У дисертації представлено результати дослідження процесу формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва.У роботі запропоновано інтерпретацію змісту понять «реалізація», «самореалізація», «самоактуалізація», «творчість» та «творча особистість». На основі теоретичного аналізу дефініцій понять поданих в роботі доведено, що визначення терміну «професійно-творча самореалізація майбутніх учителів образотворчого мистецтва» в педагогічній поняттєвій базі не представлено. З метою уникнення поодиноких дублювань щодо визначення ключового поняття дослідження «професійно-творча самореалізація майбутніх учителів образотворчого мистецтва» в роботі запропоновано його авторське тлумачення. Розроблено компонентну структуру професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва майбутніх учителів образотворчого мистецтва у єдності мотиваційно-орієнтувального, когнітивно-діяльнісного та суб'єктного компонентів.Доведено, що процес формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва забезпечують дидактичні принципи, які є вихідними положеннями в розробленій методичній системі: професійної спрямованості, науковості, оптимізації, емоційності педагогічного процесу.Проведене дослідження стало основою для визначення педагогічних умов формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва.Розроблено схематичну модель формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва.Експериментальне дослідження формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва здійснювалося в умовах констатувального та формувального експериментів.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського