![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=0821U102782<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Самборська Олена Дмитрівна Модернізація інформаційно-цифрової підготовки майбутніх учителів початкових класів.: автореф. дис. ... д.філософ : 011 - Освітні, педагогічні науки / О. Д. Самборська ; Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України. — 2021 — укp.У дослідженні здійснено теоретичне обґрунтування та експериментальну перевірку результативності модернізації інформаційно-цифрової підготовки майбутніх учителів початкових класів внаслідок застосування комплексного підходу до реалізації дидактичного потенціалу інформаційно-цифрових технологій (ІЦТ) в освітньому процесі початкової школи.У дисертації: визначено і теоретично обґрунтовано спосіб модернізації інформаційно-цифрової підготовки майбутніх учителів початкових класів на основі комплексного підходу до реалізації дидактичного потенціалу ІЦТ в освітньому процесі; розкрито суть інформаційно-цифрової компетентності майбутнього вчителя початкових класів; схарактеризовано рівні сформованості інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів початкових класів; виокремлено чинники модернізації інформаційно-цифрової підготовки; удосконалено освітню компоненту інформаційно-цифрової підготовки майбутніх учителів початкових класів через обґрунтування мети, завдань і змісту професійно-орієнтованої дисципліни за вибором «Сучасні інформаційно-цифрові технології в освітньому процесі початкової школи»; уточнено поняття «інформаційно-цифрова підготовка майбутнього вчителя початкових класів».Подальшого розвитку набуло викладання і навчання дисциплін інформаційно-цифрової підготовки за рахунок застосування комплексного підходу до реалізації дидактичного потенціалу ІЦТ під час навчальних занять, самостійної роботи, практичної підготовки, контрольних заходів. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)
Завантажити автореферат
З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|
|
|