| Поберецька Вікторія Василівна Підготовка майбутніх учителів початкових класів у педагогічних коледжах до інтегрованого навчання учнів.: автореф. дис. ... д.філософ : 011 - Освітні, педагогічні науки / В. В. Поберецька ; Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України. — 2021 — укp.Дисертація присвячена дослідженню проблеми підготовки майбутніх учителів початкових класів у педагогічних коледжах до інтегрованого навчання учнів.У дисертації: визначено компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого навчання учнів, а саме: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний; виокремлено підходи (системний, аксіологічний, компетентнісний, інтегрований) та принципи (суб'єкт-суб'єктної взаємодії, цілеспрямованості та системності, єдності теорії і практики, безперервності) підготовки майбутніх учителів у педагогічних коледжах до інтегрованого навчання учнів; розроблено критерії (мотиваційний, когнітивний, діяльнісно-рефлексивний), які дозволяють виявити рівень готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого навчання учнів, та їх показники. Охарактеризовано чотири рівні готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого навчання учнів: творчий (високий), творчо-репродуктивний (достатній), репродуктивно-творчий (середній), репродуктивний (низький); розроблено модель підготовки майбутніх учителів початкових класів у педагогічних коледжах до інтегрованого навчання учнів, яка містить наступні блоки: методологічно-цільовий (соціальне замовлення, мета, завдання, підходи, суб'єкти освітнього процесу (студенти, викладацький склад, вчителі початкових класів) та етапи реалізації моделі), змістово-процесуальний (зміст та завдання підготовки, педагогічні умови, форми і методи її забезпечення в педагогічних коледжах) та результативний (критерії, рівні готовності, результат); доповнено зміст дисциплін «Педагогіка», «Психологія», «Педагогічні технології в початковій школі», «Методика навчання освітньої галузі «Математика»», «Методика навчання освітньої галузі «Мистецтво»», «Методика навчання освітньої галузі «Природознавство»», «Методика навчання освітньої галузі «Суспільствознавство»» темами щодо особливостей реалізації інтегрованого навчання. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації) Завантажити автореферат З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|