Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0821U103019<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Поберецька Вікторія Василівна 
Підготовка майбутніх учителів початкових класів у педагогічних коледжах до інтегрованого навчання учнів.: автореф. дис. ... д.філософ : 011 - Освітні, педагогічні науки / В. В. Поберецька ; Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України. — 2021 — укp.

Дисертація присвячена дослідженню проблеми підготовки майбутніх учителів початкових класів у педагогічних коледжах до інтегрованого навчання учнів.У дисертації: визначено компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого навчання учнів, а саме: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний; виокремлено підходи (системний, аксіологічний, компетентнісний, інтегрований) та принципи (суб'єкт-суб'єктної взаємодії, цілеспрямованості та системності, єдності теорії і практики, безперервності) підготовки майбутніх учителів у педагогічних коледжах до інтегрованого навчання учнів; розроблено критерії (мотиваційний, когнітивний, діяльнісно-рефлексивний), які дозволяють виявити рівень готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого навчання учнів, та їх показники. Охарактеризовано чотири рівні готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого навчання учнів: творчий (високий), творчо-репродуктивний (достатній), репродуктивно-творчий (середній), репродуктивний (низький); розроблено модель підготовки майбутніх учителів початкових класів у педагогічних коледжах до інтегрованого навчання учнів, яка містить наступні блоки: методологічно-цільовий (соціальне замовлення, мета, завдання, підходи, суб'єкти освітнього процесу (студенти, викладацький склад, вчителі початкових класів) та етапи реалізації моделі), змістово-процесуальний (зміст та завдання підготовки, педагогічні умови, форми і методи її забезпечення в педагогічних коледжах) та результативний (критерії, рівні готовності, результат); доповнено зміст дисциплін «Педагогіка», «Психологія», «Педагогічні технології в початковій школі», «Методика навчання освітньої галузі «Математика»», «Методика навчання освітньої галузі «Мистецтво»», «Методика навчання освітньої галузі «Природознавство»», «Методика навчання освітньої галузі «Суспільствознавство»» темами щодо особливостей реалізації інтегрованого навчання.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського