| Попова Олена Володимирівна Формування компетентності в українському усному діалогічному мовленні в учнів основної школи методом дискусії.: автореф. дис. ... д.філософ : 011 - Освітні, педагогічні науки / О. В. Попова ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. — 2022 — укp.Дисертаційна робота присвячена дослідженню дискусії як навчального методу на уроках української мови, розкриттю його ефективності у формуванні компетенції усного діалогічного мовлення в учнів основної школи. У дисертації подано результати теоретико-експериментального дослідження процесу формування української комунікативної компетентності в учнів основної школи із застосуванням методу навчальної дискусії в умовах діалогічного навчання. Розглянуто діалогічну взаємодію в лінгводидактиці, усне мовлення як текст, його текстові і далогічні ознаки, проведено аналіз праць українських та іноземних методистів, лінгводидактів, котрі досліджували метод дискусії, та ефективність цього методу у формуванні комунікативної компетентності на уроках української мови. Розглянуто усну діалогічну компетентність учнів основної школи як дидактичну проблему, з'ясовано принципи формування української усномовленнєвої діалогічної компетентності, серед яких: принцип кооперативності, комунікативного спрямування навчання, незалежної думки, принцип інтегративності галузей науки і міжпредметних зв'язків, діяльнісний принцип, принцип налаштованості на життєвий та комунікативний досвід учнів. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації) Завантажити автореферат З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|