| Денисова Анастасія Володимирівна Організаційно-педагогічні умови моніторингу якості підвищення кваліфікації фахівців у галузі професійної освіти: автореф. дис. ... д.філософ : 011 - Освітні, педагогічні науки / А. В. Денисова ; Державний заклад вищої освіти "Університет менеджменту освіти". — 2022 — укp.Дисертаційне дослідження присвячено розв'язанню проблемизабезпечення організаційно-педагогічних умов моніторингу якостіпідвищення кваліфікації фахівців у галузі професійної освіти.У роботі визначено, що переосмислення соціальної і професійної місіїпрофесійної освіти актуалізує необхідність змін у підготовці кваліфікованого,компетентного фахівця, забезпечення якості професійної освіти шляхомстворення оптимальних умов та дієвих механізмів державно-громадськогоуправління та партнерства, прозорості й публічності прийняття та виконанняуправлінських рішень, розроблення відповідних організаційно-педагогічнихумов моніторингу якості підвищення кваліфікації фахівців на рівнівітчизняних та світових стандартів якості.Узагальнення типології поглядів і теоретико-методологічних підходів наприроду і зміст якості підвищення кваліфікації фахівців, надало можливістьвиокремити та конкретизувати контекстуальний, соціально-маркетинговий,нормований, системний, управлінський, кваліметричний, середовищнокомпетентнісний та ін. підходи; надати характеристику сутності, специфіці такритеріям якості підвищення кваліфікації фахівців у галузі професійної освіти;уточнити пoнятійно-термінoлoгічний апарат дослідження, визначити сутністьпонять «фахівець у галузі професійної освіти», «якість підвищеннякваліфікації фахівців у галузі професійної освіти»; «моніторинг якостіпідвищення кваліфікації фахівців у галузі професійної освіти». Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)
Завантажити автореферат
З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|