Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0822U100685<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Тягур Любомира Миронівна 
Психологічна безпека освітнього середовища як чинник самоактуалізації викладачів педагогічного коледжу: автореф. дис. ... д.філософ : 053 - Соціальні та поведінкові науки. Психологія / Л. М. Тягур ; Державний заклад вищої освіти "Університет менеджменту освіти". — 2022 — укp.

У дисертації теоретично та емпірично досліджено проблему впливупсихологічної безпеки освітнього середовища на самоактуалізацію викладачівзакладів фахової передвищої освіти. Об'єктом дисертаційного дослідженнявизначено самоактуалізацію викладачів педагогічного коледжу, предметом –психологічну безпеку освітнього середовища як чинник самоактуалізаціївикладачів педагогічного коледжу. Мета дослідження передбачала теоретичнеобґрунтування та експериментальне дослідження впливу психологічної безпекиосвітнього середовища на самоактуалізацію викладачів педагогічних коледжів.Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що:вперше: обґрунтовано зміст й специфіку самоактуалізації викладачівпедагогічних коледжів; визначено організаційно-професійні (стаж трудової діяльності, посада,напрям освіти, кваліфікаційна категорія) та соціально-демографічні (стать, вікдосліджуваних, сімейний стан) особливості самоактуалізації викладачівпедагогічних коледжів; теоретично обґрунтовано й емпірично доведено вплив психологічноїбезпеки освітнього середовища на самоактуалізацію викладачів педагогічнихколеджів; розроблено та апробовано програму сприяння самоактуалізаціївикладачів педагогічних коледжів з урахуванням психологічної безпекиосвітнього середовища;уточнено сутність понять «психологічна безпека освітнього середовища»,«самоактуалізація викладача педагогічного коледжу»,поглиблено знання про самоактуалізацію особистості та психологічнубезпеку освітнього простору; розширено уявлення про їх показники та чинникитощо.Практичне значення дослідження визначається тим, що фактичніматеріали, теоретичні положення та висновки дисертаційного дослідженняможуть бути використані в системі фахової передвищої освіти з метоюформування психологічної безпеки освітнього простору викладачів педагогічнихколеджів і сприяння їх самоактуалізації, модернізації системи науковометодичної роботи з педагогічними працівниками, особливо психологічноїслужби, спрямованої на психологічний супровід сучасного педагога, здатного досамоактуалізації та самореалізації. Розроблену авторську програму сприяннясамоактуалізації викладачів педагогічного коледжу в умовах психологічнобезпечного освітнього середовища впроваджено в систему роботи закладівфахової передвищої освіти України, практику підготовки та підвищеннякваліфікації педагогічних та науково-педагогічних кадрів педагогічнихколеджів.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського