| Гузенко Анастасія Олегівна Стратегічний розвиток підприємства в умовах глобального конкурентного середовища економіки знань: автореф. дис. ... д.філософ : 292 - Міжнародні економічні відносини / А. О. Гузенко ; Донецький національний університет імені Василя Стуса. — 2022 — укp.Дисертаційну роботу присвячено узагальненню та систематизації теоретикометодологічних засад дослідження проблем стратегічного розвитку підприємства в умовах глобального конкурентного середовища економіки знань та розробці науковопрактичних рекомендацій щодо впровадження механізму стратегічного розвитку підприємства в умовах глобального конкурентного середовища економіки знань.У розділі 1 «Теоретикометодологічні засади стратегічного розвитку підприємства в умовах глобального конкурентного середовища економіки знань» проведено детальне дослідження теоретичних засад зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства, зокрема: виокремлено синергійний підхід до розгляду сутності конкуренції як сумарного впливу при взаємодії двох або більше факторів, який суттєво переважає ефект кожного окремого компонента, що дозволило надати авторське визначення конкуренції, конкурентного середовища, глобального конкурентного середовища.У другому розділі дисертаційної роботи «Сучасні тенденції ратегічного розвитку підприємства в умовах глобального конкурентного середовища економіки знань» проведено оцінку впливу глобального конкурентного середовища економіки знань на світовий ринок FMCG ритейлу за допомогою розгляду детермінант глобального конкурентного середовища, виділені позитивні та негативні фактори впливу за останні роки. У результаті ретроспективного аналізу представлено еволюцію змін цінностей та поведінки споживача на основі теорії поколінь X, Y, Z, яка показує незворотню трансформацію споживчої поведінки, що підкріплюється також результатами проведеного авторкою польового? дослідження змін продуктового кошику споживача в Україні; витрат споживачів в онлайн та офлайн магазинах світового FMCGритейлу; частки витрат споживачів у магазинах з цифровими каналами продажів, виявлення портрету споживача та рівня лояльності до ритейлу, що призводить до зміни моделі FMCG ритейлу.У розділі 3 «Забезпечення стратегічного розвитку підприємства в умовах глобального конкурентного середовища економіки знань» запропоновано науковометодичне забезпечення стратегічного розвитку підприємства в умовах глобального конкурентного середовища економіки знань, а саме: розроблено концептуальну модель стратегічного розвитку підприємства в умовах глобального конкурентного середовища економіки знань, що містить детермінанти глобального конкурентного середовища, фактори впливу, модель впливу ГКСЕЗ на підприємство, механізм стратегічного розвитку, що забезпечує впровадження сучасного інтегрованого процесу управління підприємством, зумовленого світовими інтеграційними процесами, які характеризуються емержентністю і базуються на експоненційному зростанні і технологічній конвергенції та забезпечують синергійний (нададитивний) ефект з метою здобуття переваг та/або запозичення ефективного ринкового досвіду на основі максимізації використання людського капіталу. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації) Завантажити автореферат З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|