| Фаренюк Яна Валеріївна Моделювання маркетингової діяльності підприємств за допомогою Data Science технологій. : автореферат дис. ... д.філософ : 051 / Я. В. Фаренюк ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. — 2023 — укp.Робота присвячена дослідженню процесів формування бізнесстратегії підприємства, а також теоретичним та практичним засадам моделювання та прогнозування результатів маркетингової діяльності, економікоматематичним методам, моделям та інформаційним технологіям для підтримки прийняття стратегічних маркетингових рішень. Практична цінність роботи полягає у розробці та пропозиції дієвих та ефективних концептуальних підходів, економікоматематичних моделей, а також системи підтримки прийняття маркетингових рішень, які можуть бути впроваджені на українських та зарубіжних підприємствахдля вдосконалення маркетингової діяльності, підвищення ефективності маркетингових (в т. ч. медійних) інвестицій, тобто зростання ROMI, формування ефективної маркетингової стратегії та прийняття зважених бізнесрішень.Одним із найважливіший і вкрай необхідних завдань підприємства є ведення ефективної маркетингової діяльності, що дає змогу посилювати розвиток бізнесу, забезпечувати ефективне функціонування з достатнім рівнем прибутковості.Підвищення ефективності є рушійною силою маркетингової діяльності будьяких підприємств в ринковій економіці, адже воно сприяє збільшенню прибутку. Одним із головних напрямків удосконалення бізнесстратегії є широке застосуваннярізноманітних технологій та методів для вибору тактичних та стратегічних напрямків роботи, ефективних маркетингових засобів, оскільки така концепція максимально відповідає рівню конкурентного оточення та розвитку сучасних економічних систем. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації) Завантажити автореферат З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|