Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0823U101229<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Кондисюк Ігор Васильович 
Ціннісно-ризикове формування портфелів гібридних проєктів автотранспортних підприємств : автореферат дис. ... д.філософ : 073 / І. В. Кондисюк ; Львівський державний університет безпеки життєдіяльності. — 2023 — укp.

У дисертаційній роботі на підставі виконаних досліджень розв’язано важливу науково-прикладну задачу підвищення якості реалізації портфелів гібридних проєктів автотранспортних підприємств завдяки розвитку інтелектуально-ціннісного підходу та розробленню моделей і методів, які входять до інструментарію управління цими портфелями під час їх ініціації та формування. Запропоновано інтелектуально-ціннісний підхід до управління портфелями гібридних проєктів автотранспортних підприємств. Він передбачає виконання процесів прийняття управлінських рішень у двох блоках (інтелектуальний та управлінський) на підставі використання великих даних та інтелектуального їх аналізу. На підставі зазначеного підходу розроблено якісний інструментарій для управління зазначеними портфелями під час їх ініціації та формування із врахування ризику та цінності для усіх стейкхолдерів.Запропонована класифікація гібридних проєктів автотранспортних підприємств передбачає їх означення за десятьма класифікаційними ознаками, які забезпечують їх ідентифікацію та розробку інструментарію для управління цими проєктами. Означено шість груп особливостей гібридних проєктів автотранспортних підприємств, які враховуються під час розроблення інструментарію для управління зазначеними проєктами. Обґрунтовано особливості формування портфелів гібридних проєктів автотранспортних підприємств та системні взаємозв’язки між операційним, проєктним та портфельним управлінням, що повною мірою враховують предметну галузь та лежать в основі розроблення якісного інструментарію для управління ними.Розроблено метод прогнозування інвестиційного бюджету гібридних проєктів автотранспортних підприємств. Він передбачає системне виконання п’яти етапів, якими забезпечується врахування мінливих характеристик проєктного середовища, пошук раціональних алгоритмів і виконання машинного навчання для створення ефективної моделі прогнозу.Удосконалено кластерну модель відбору гібридних проєктів та модель оптимізації портфелів гібридних проєктів автотранспортних підприємств. Ними передбачається виконання процесів підбору ефективних проєктів, формування окремих кластерів за бюджетом і цінністю для стейкхолдерів та оптимізація їх портфелів за критерієм «цінність-ризик». Зазначені моделі враховують особливості мінливого проєктного середовища, їх ризик та цінність за заданої вигоди стейкхолдерів.Завдяки використанню онлайн-сервісу із систематичним оновленням інформації за запитами замовників транспортних послуг створена база великих даних про стан проєктного середовища. На основі цієї бази даних виконано машинне навчання, що забезпечило обґрунтування ефективної моделі прогнозування інвестиційного бюджету гібридних проєктів автотранспортних підприємств. Модель прогнозування інвестиційного бюджету гібридних проєктів базується на алгоритмі дерева рішень (Decision Tree – DT), що забезпечує отримання точних результатів прогнозування.Розроблено алгоритм та комп’ютерну програму для виконання управлінських процесів формування портфелів гібридних проєктів автотранспортних підприємств. Вони базуються на розробленому методі та обґрунтованих моделях, забезпечують виконання ранжування гібридних проєктів за їх ризиком та цінністю для стейкхолдерів, а також обґрунтування черговості їх включення у портфель.Для заданого проєктного середовища (ТзОВ «Мустанг Транс») встановлено, що ризик отримання бажаної цінності є мінімальним за планового прибутку автотранспортного підприємства, що знаходиться у межах 0,1…0,25 Євро/км. Використання запропонованих методу та моделі, а також на їх основі розроблених алгоритму та програмного забезпечення, дали можливість виконати процес формування портфелів гібридних проєктів автотранспортних підприємств та оцінення впливу складових ризиків на їх цінність для умов ТзОВ «Мустанг Транс» (місто Устилуг Володимир-Волинського району Волинської області). Виконано ранжування гібридних проєктів у портфелі за їх ризиком та цінністю для стейкхолдерів, що забезпечило обґрунтування черговості їх включення у портфель. Отримані результати лежать в основі ефективного планування гібридних проєктів автотранспортних підприємств. Розроблені методика та програмне забезпечення впроваджено в практику для розв’язання задач формування портфелів гібридних проєктів автотранспортних підприємств, що підтверджує їх ефективність.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського