| Башманівський Дмитро Валерійович Реклама як чинник суспільних трансформацій: соціально-філософський аналіз : автореферат дис. ... д.філософ : 033 / Д. В. Башманівський ; Житомирський державний університет імені Івана Франка. — 2023 — укp.У дисертаційній роботі обґрунтовано теоретико-методологічні засади дослідження реклами як соціального феномена, розглянуто історико-філософську рефлексію реклами в контексті суспільних трансформацій, проаналізовано підходи до вивчення рекламної діяльності, стан дослідження реклами як соціального феномена. Розглянуто вплив реклами на соціальні трансформації в умовах техно-інформаційної детермінації цивілізаційного розвитку, їх особливості та закономірності в загальноцивілізаційному процесі. Констатовано, що в цивілізаційному сенсі реклама є сутнісною характеристикою епохи глобалізації. На основі соціально-філософського аналізу рекламної діяльності виявлено її соціальні смисли та особливості їх прояву в інформаційному суспільстві, виокремлено та обґрунтовано структуру рекламного впливу на споживачів. Досліджено рекламу в контексті віртуалізації соціуму та визначено віртуалізацію як процес переходу людини з однієї реальності в іншу (віртуальну), що спричинено поширенням нових технологій в інформаційному суспільстві. З’ясовано специфіку та механізми рекламного впливу на споживачів, її соціальні смисли та особливості прояву в інформаційному суспільстві. Розглянуто рекламу в умовах суспільних трансформаційних процесів як чинника модернізації українського суспільства та способу репрезентації соціокультурних цінностей у сучасному інформаційному середовищі. Взаємодіючи із соціумом, реклама репрезентує його соціокультурні цінності, формотворчо впливає на процеси національної ідентифікації, збереження й оновлення національних традицій, соціалізацію і самореалізацію людини. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації) Завантажити автореферат З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|