Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0823U101658<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Басараб Наталія Ярославівна 
«Розвиток післядипломної освіти вчителів початкової школи в західних областях України (1945-1991 рр.)». : автореферат дис. ... д.філософ : 011 / Н. Я. Басараб ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. — 2023 — укp.

Об’єкт дослідження – післядипломна освіта в західних областях України. Мета дослідження – на основі історико-педагогічного аналізу простежити генезу післядипломної освіти вчителів початкової школи в західних областях України (1945–1991 рр.) та виявити перспективи творчого використання продуктивного досвіду за умов модернізації системи післядипломної освіти в сучасній Україні. Наукова новизна дисертаційного дослідження полягає в тому, що вперше здійснено комплексне історико-педагогічне дослідження розвитку післядипломної освіти вчителів початкової школи в західних областях України (1945–1991 рр.); визначено чинники, що впливали на розвиток післядипломної педагогічної освіти в західних областях України досліджуваного періоду, зокрема: політико-правові, соціально-економічні, культурно-освітні, соціально-психологічні; розроблено періодизацію розвитку післядипломної освіти вчителів початкової школи в західних областях України (1945–1991 рр.): І етап (1945–1959 рр.) – відновлення та активізація діяльності інститутів удосконалення вчителів; ІІ етап (1959–1974 рр.) – реформування освітньої системи, активізація перекваліфікації учителів в інститутах удосконалення кваліфікації; ІІІ етап (1974–1991 рр.) – домінування спрямованості інститутів удосконалення кваліфікації вчителів на підвищення теоретичного рівня професійної готовності педагогів; ІV етап (1991 р.) – розвиток післядипломної освіти як структурної ланки системи освіти; схарактеризовано особливості змісту та еволюціонування кваліфікаційної підготовки педагогічних працівників у системі післядипломної освіти, яка передбачає безперервне фахове вдосконалення, забезпечує поглиблення, розширення та оновлення професійних знань, умiнь i навичок учителів початкових класів на основі здобутої ранiше освiтньо-професiйної пiдготовки та набутого практичного досвіду; окреслено шляхи покращення доступу до професійного зростання вчителів початкової школи в розбудові сучасної неперервної педагогічної освіти через позиції відповідей на запитання про узгодження суперечностей між реальним змістом педагогічної освіти, вимогами школи та викликами держави (на прикладі Івано-Франківської територіальної громади). Практичне значення результатів дослідження полягає в тому, що його матеріали можуть бути використані в науково-дослідницькій, навчальній, патріотично-просвітницькій роботі. Зібраний та узагальнений науково-теоретичний, фактологічний матеріал може слугувати підґрунтям для подальшого вивчення історії розвитку післядипломної освіти (кваліфікаційного вдосконалення) українського вчительства.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського