Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0823U101670<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Гіга Степан Степанович 
Мистецтво аранжування в аспекті стильової еволюції української естрадно-вокальної творчості. : автореферат дис. ... д.філософ : 025 / С. С. Гіга ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. — 2023 — укp.

Об’єктом дисертаційної роботи є стильова сфера української естрадно-вокальної творчості. Предметом дослідження є аранжування як особливий вид музичної творчості та чинник стильової еволюції українського естрадно-вокального мистецтва. Мета дослідження – розробка теоретичних та методологічних підходів до комплексного вивчення мистецтва аранжування як чинника стильової еволюції української естрадно-вокальної творчості. Специфічними методами у дисертації стали поєднання описового слухового методу та методу слухової експертизи в аналізі аранжувань естрадно-пісенних композицій, а також семіотичний метод при декодуванні системи культурних кодів у музичній мові аранжування. Для проведення дослідження застосовано MIDI-інструменти та набір плагінів у комп’ютерній програмі Logic Pro X. Теоретичним результатом дослідження є створення методики стильової атрибуції аранжування кавер-версії популярного естрадно-вокального твору. Наукова новизна дисертаційної роботи полягає у комплексному дослідженні поставленої проблеми, де вперше: обґрунтовано теоретичні та методологічні підходи до комплексного вивчення феномена аранжування як особливого виду музичної творчості; сформульовано визначення поняття аранжування як різновиду композиції та універсального методу творчості в різних видах музичної діяльності; систематизовано стильові функції аранжування в побудові музичного цілого естрадно-вокальної композиції; доведено культуротворчу функцію мистецтва аранжування в сучасній системі музичної комунікації; окреслено методологічні підходи до вивчення специфіки аранжування пісенного каверу як феномена авторської реінтерпретації; адаптовано науковий апарат семіотичної методології для виявлення художніх технік подвійного кодування в музичній мові сучасних аранжувань естрадно-пісенних композицій. Практичне значення матеріалів дисертації полягає в перспективі їх впровадження при підготовці підручників, посібників, навчальних курсів з історії і теорії музичних стилів і жанрів, комп’ютерних технологій в сучасній музичній творчості, теорії і практики музичної інтерпретації, імпровізації, інструментознавства, інструментовки та аранжування.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського