Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0823U101833<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Сидорук Людмила Миколаївна 
Формування професійної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін у закладах фахової передвищої освіти : автореферат дис. ... д.філософ : 011 / Л. М. Сидорук ; Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. — 2023 — укp.

Дослідження присвячене проблемі формування професійної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін у закладах фахової передвищої освіти (далі – ЗФПО).У першому розділі підтверджено актуальність проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців економічної галузі крізь призму формування математичної компетентності у ЗФПО. Конкретизовано сутність поняття «компетентність», як особистісного утворення, що формується зі знань, умінь та навичок, здобутих у процесі навчання та пропущених крізь призму особистісних якостей людини, збагачених її досвідом та вбудованих в систему цінностей задля ефективної мотивації певної діяльності, зокрема професійної. Професійна компетентність економіста розкривається через фундаментальну освітню підготовку, зокрема математичну.У другому розділі дослідження виокремлено та обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін у ЗФПО. Організаційно-педагогічні умови визначено як свідомо створені обставини освітнього процесу, що стосуються його організації, форм, методів та змісту, і забезпечують успішність формування професійної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін. Доведено, що сукупність організаційно-педагогічних умов впливає на перебіг формування професійної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін. Встановлено, що організаційно-педагогічні умови визначають ефективність впливу внутрішнього освітнього середовища закладу на формування професійної компетентності майбутніх економістів у ЗФПО.За результатами системного аналізу виокремлено організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін:?професійне спрямування змісту (посилення прикладної спрямованості) математичних дисциплін;?адаптація математичної підготовки до потреб здобувачів освіти; ?використання цифрових (інформаційно-комунікаційних) технологій.У дисертаційній роботі обґрунтовано, що комплекс вибраних організаційно-педагогічних умов дозволить створити адаптивно-цифрове освітнє середовище ЗФПО, яке відповідає запитам суспільства та вимогам забезпечення якості освіти. Реалізація властивості адаптивності ґрунтується на використанні цифрових технологій в освітньому процесі, що створює необхідні умови для індивідуалізації та диференціації навчання з урахуванням психофізіологічних особливостей здобувачів освіти. Охарактеризовано сутність поняття «адаптивне освітнє середовище», виокремлено його основні характеристики й умови формування. У третьому розділі подано методику впровадження моделі формування професійної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін у ЗФПО. За допомогою методик М. Рокича, А. Уєсманома, Д. Ріксома та Ч. Спілбергера, Ю. Ханінома, Д. Роттера інших досліджено рівень сформованості професійної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін у ЗФПО та ступінь прояву відповідних компонентів, зокрема: мотиваційного, когнітивного, діяльнісного й особистісно-професійного.Наведено результати педагогічного експерименту щодо формування професійної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін у ЗФПО. Завдяки впровадженню авторської моделі формування професійної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін в освітній процес ЗФПО у здобувачів освіти зросла мотивація до здобуття професії за спеціальністю 051 «Економіка», про що свідчать зрізи знань на кожному етапі навчання. Збільшилась кількість здобувачів освіти, які оцінюють на достатньому та високому рівнях свою готовність до здійснення майбутньої професійної діяльності.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського