Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0823U101849<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Ворохобіна Діана Леонідівна 
Формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном у процесі професійної підготовки : автореферат дис. ... д.філософ : 011 / Д. Л. Ворохобіна ; Хмельницький національний університет. — 2023 — укp.

У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та вирішено наукове завдання щодо формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном у процесі професійної підготовки.У першому розділі «Теоретичні основи формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном» висвітлено теоретичні основи лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном у процесі професійної підготовки; з’ясовано сутність, структуру й особливості змісту поняття «лідерська компетентність майбутніх фахівців з навігації та управління судном».У другому розділі «Науково-методичні основи формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном у процесі професійної підготовки» подано науково-методичні основи формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном у процесі професійної підготовки, висвітлено методику та етапи дослідження, визначено критерії та показники лідерської компетентності і рівні її сформованості, а також результати дослідження її стану на констатувальному етапі дослідно-експериментальної роботи.У третьому розділі «Дослідно-експериментальна робота з формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном у процесі професійної підготовки» подано обґрунтування педагогічних умов формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном у процесі професійної підготовки, зміст і методику організації дослідного експерименту, аналіз результатів формувального етапу педагогічного експерименту, методичні рекомендації науково-педагогічним працівникам щодо формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном у процесі професійної підготовки.Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: ‒ уперше обґрунтовано педагогічні умови формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном у процесі професійної підготовки (розвиток уявлень майбутніх судноводіїв про лідерство у професійній діяльності засобами неформальної освіти – тренінгів, майстер-класів, семінарів, дистанційних курсів, вебінарів тощо; застосування інноваційних форм і методів навчання для формування в курсантів і студентів умінь і навичок роботи з персоналом екіпажу судна, управління ресурсами навігаційного містка і вміння працювати в команді; застосування інтерактивних (діалогічно-дискусійних) технологій для формування комунікативних лідерських умінь та навичок, розвитку емоційного інтелекту майбутніх судноводіїв; підготовка науково-педагогічних працівників до педагогічної підтримки лідерської поведінки курсантів (студентів) у процесі професійної підготовки); ‒ удосконалено діагностичний апарат завдяки використанню критеріїв (когнітивно-понятійного, практично-поведінкового, професійно-психологічного, аксіологічно-мотиваційного), відповідних їм показників та характеристики рівнів (критичного, низького, достатнього та високого) для з’ясування стану сформованості лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном; ‒ уточнено сутність поняття «лідерська компетентність майбутніх фахівців з навігації та управління судном»; ‒ подальшого розвитку набули наукові уявлення про зміст і структуру лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном як єдності когнітивного, практично-діяльнісного, професійно-особистісного та ціннісно-мотиваційного компонентів та особливості її формування у процесі професійної підготовки.Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що: розроблено й апробовано методичні рекомендації науково-педагогічним працівникам щодо формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном у процесі професійної підготовки; тренінг «Розвиток лідерських навичок для майбутніх судноводіїв»; семінар на тему «Лідерство в судноводінні: розвиток навичок та проблемні питання», дистанційний курс «Лідерство в морській сфері: розвиток навичок та управління судновою командою», навчальний кейс «Управління кризовою ситуацією» для майбутніх судноводіїв, які прагнуть розвинути свої лідерські якості та навички і зрозуміти особливості лідерства в контексті судноводіння.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського