Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0823U101867<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Бех Альона Анатоліївна 
Трансформація світового ринку продуктів цифрових медіа : автореферат дис. ... д.філософ : 292 / А. А. Бех ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. — 2023 — укp.

Дисертаційна робота присвячена розв’язанню актуального теоретикоприкладного завдання – дослідженню процесів трансформації та розвитку світового ринку цифрових медіа і класифікації та аналізу успішних практик міжнародних компаній, які забезпечують їхню конкурентоспроможність на світовому ринку цифрових медіа.За останні 20 років технології у галузі медіа та розваг розвивалися експоненціально, спричинивши зрушення у ряді галузей: кіно, телебачення, видавничої справи, музики та відеоігор. Поглибилася конкуренція, змінилися бізнес-моделі і бізнес-процеси, були створені нові продукти, ускладнилося конкурентне середовище, асортимент продуктів та послуг і способи їхвикористання. Ефективний обмін, співпраця, віртуалізація та інновації стали вирішальними компонентами ефективної діяльності різнорівневих суб’єктів міжнародної економічної діяльності і бізнесу.У сучасних умовах ринок цифрових медіа за масштабами, структурою та низкою інших критеріїв переважає ринок традиційних медіа. Цифрові компанії працюють над розвитком нових форм медіа, які є інтерактивними, мережевими, соціальними, а також здатні поєднувати та комбінувати наявні медіаформати і технології. Домінування на ринку відомих цифрових медіакомпаній, таких як “Google”, “Meta” та “Netflix”, є результатом дії ряду економічних і технологічних чинників. Аналіз цих чинників дає змогу виявити джерела зростання потужності таких компаній та сформулювати ефективні рекомендації щодо подальшого розвитку українських медіакомпаній. Зазначена проблематика є особливо актуальною для підвищення конкурентоспроможності українських компаній на світовому ринку цифрових медіа. Зважаючи на потенційні можливості цього ринку, тепер, як ніколи,розуміння складності трансформації світового ринку цифрових медіа є критично важливим.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського