Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0823U102065<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Марченко Галина Віталіївна 
Розвиток медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи в університетах України (90-ті роки ХХ ст. – початок ХХІ ст.) : автореферат дис. ... д.філософ : 011 / Г. В. Марченко ; Житомирський державний університет імені Івана Франка. — 2023 — укp.

Актуальність проблеми дослідження обумовлена швидкими темпами розвитку сучасного інформаційного суспільства, появою та широким розповсюдженням глобальної мережі Інтернет як основного джерела інформації, а також глобалізаційними процесами у світі, що призводять до змін у функціонуванні традиційних і нових медіа. Наслідок цих процесів – модернізація системи освіти в Україні (зокрема, початкового та вищого рівнів освіти), виникнення нових професійних вимог до майбутніх учителів початкової школи. Такі зміни передбачають розширення діапазону надання освітніх послуг у педагогічних закладах вищої освіти через упровадження окремої навчальної дисципліни/курсу з медіаосвіти або інтеграції елементів медіаосвіти в чинні навчальні предмети завдяки їхньому оновленню та вдосконаленню.Обґрунтовано методологічні підходи до дослідження окресленої проблеми (акмеологічний, діяльнісний, інформаційний, історико-педагогічний, системний та системно-хронологічний). Описано основні принципи вивчення досліджуваної проблеми (історизму, об'єктивності, науковості, єдності історичного й логічного). Представлено характеристику методів здійсненого історико-педагогічного дослідження (історико-генетичний, історико-хронологічний, історико-ретроспективний). Проаналізовано джерельну базу дослідження та уточнено сутність базових понять дослідження. Здійснено цілісний аналіз особливостей становлення й розвитку медіаосвіти в багатьох країнах світу. Виявлено, що найбільш прогресивними зарубіжними країнами у сфері медіаосвіти є Австралія, Велика Британія, Канада, Німеччина, США, Фінляндія, Франція та ін.Описано дидактичні складники системи медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи. Представлено періодизацію та виокремлено основні етапи розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи в університетах України (90-ті роки ХХ ст. – початок ХХІ ст.), що включає чотири послідовних етапи: І етап (1991–1999 рр.) – пострадянський (законодавчий), ІІ етап (2000–2009 рр.) – інституційно-організаційний, ІІІ етап (2010–2017 рр.) – концептуально-експериментальний, ІV етап (2018–2022 рр.) – апробаційно-стандартизаційний. Виявлено сучасні тенденції розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи в Україні. Проаналізовано та визначено сучасний стан розвитку медіаграмотності майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти. Розроблено та описано актуальні напрями розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти України.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського