Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0823U102075<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Яо Сінь -- 
Просторова робота, міцність і деформативність реконструйованих залізобетонних балкових прольотних будов, підсилених зміною статичної схеми : автореферат дис. ... д.філософ : 192 / С. -. Яо ; Національний університет "Львівська політехніка". — 2023 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню важливої науково-технічної завдання – реконструкції, розширення і підсилення балкових прольотних будов різними типами залізобетонної накладної плити з консолями без розширення опор з одночасним підсиленням балок зміною статичної схеми з розрізної вільнообпертої на нерозрізну або защемлену на опорах при максимальному збереженні існуючих конструкцій та використанні прихованих резервів їхньої несучої здатності.У світовій транспортній інфраструктурі мости належать до однієї з найважливіших її складових як найбiльшi складні, вiдповiдальнi і високовартісні технічні системи, які формувалися протягом століть під час розвитку транспортної мережі для задоволення потреб транспорту. Світове мостобудування розвивалося за певними правилами, що на кожному етапі диктувались експлуатаційними характеристиками транспортних засобів і відображались у відповідних нормах проектування, що у цій галузі будівництва змінювались доволі часто, відповідно до змін показників транспортних засобів. Наприклад, лише за одне покоління мостовиків (50-60рр.) у колишньому союзі, а пізніше в Україні норми проектування мостів змінювали шість разів).На кожному етапі розвитку мостобудування запроектовані і збудовані в кожній країні за відповідними нормами мости на період дії цих норм повністю відповідали своєму призначенню, задовольняли потреби транспорту. Будучи сучасними спорудами того часу, вони повністю виконували покладені на них функції. Проте з часом змінювались експлуатаційні характеристики транспортних засобів, а відповідно до цього i норми проектування і будівництва мостів. Тобто на новому етапі будівництво мостів продовжувалось за новими нормами з новими експлуатаційними вимогами, а попередньо збудованi мости продовжували експлуатувати за недотриманими експлуатаційними вимогами уже нових норм і переходом їх у категорію морально застарілих за цілком задовільного фізичного стану їх конструкцій. Умовно назвемо ці мости "неповносправними", тобто які не повністю відповідають вимогам чинних на даному етапі часу норм проектування мостів, в основному через невиконання експлуатаційних вимог "фундаментальної тріади" - вантажопідйомності, пропускної здатності, безпеки і комфортності руху, а також обов'язкового додатку до "тріади" - довговічності і надійності.У кожній країні цей процес повторювався стільки разів, скільки змінювали норми проектування мостів і експлуатаційні вимоги до них, а загальна кількість не відповідаючих вимогам чинних в даному часi норм збiльшувалась, досягаючи певної "критичної" кількості, яка починала відчутно впливати на якість перевезень і виникала необхідність приймати певні заходи для покращення стану мостів.Таким чином об'єктивною реальністю на даний час є наявність в експлуатації мостів з різними технічними параметрами і експлуатаційними показниками, різноманітними конструктивними схемами, матеріалами, технологією будівництва, виглядом, фізичним станом їх несучих конструкцій, ïx моральним і фізичним зношуванням, дефектністю, надійністю і довговічністю. Абсолютна більшість з них - залізобетонні з балковими або плитними прольотними будовами, побудовані індустріальними методами з використанням або прив'язкою до типових проектів залізобетонних прольотних будов різних років випуску за проектними розробками проектних інститутів різного підпорядкування.Дисертаційна робота відповідає пріоритетним напрямкам кафедри автомобільних доріг та мостів зокрема у частині «Теоретичні та експериментальні дослідження роботи існуючих та реконструйованих прольотних будов залізобетонних і сталезалізобетонних мостів при статичних і багаторазових навантаженнях», а також виконувалася в межах програми науково-дослідної лабораторії ГНДЛ-88 Національного університету "Львівська політехніка" за науково-технічною проблемою "реконструкція наявних автодорожніх мостів". Програмою дисертації передбачено поглиблене експериментальне і теоретичне дослідження однієї з науково-технічних розробок ГНДЛ-88 - новий метод реконструкції залізобетонних балкових мостів з розширенням габариту прольотної будови залізобетонною накладною плитою з консольними звісами з одночасним підсиленням балок зміною статичної схеми. Завдання дисертації - експериментально підтвердити ефективність прийнятих конструктивних рішень, а при необхідності доповнити і вдосконалити їх.Цей спосіб забезпечує техніко-економічну ефективність, ресурсозбереження і комплексність вирішення основних завдань реконструкції: забезпечення вантажопідйомності, пропускної здатності, безпеки і комфортності руху та надійності і довговічності за вимогами чинних норм проектування нових мостів.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського