| Стратюк Вікторія Русланівна Інструменти онлайнкомунікації для побудови персонального бренду HR директора компанії : автореферат дис. ... д.філософ : 061 / В. Р. Стратюк ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. — 2024 — укp.Дисертація присвячена дослідженню основних інструментів онлайнкомунікації, які використовуються для побудови персонального бренду HR директора компанії, з’ясуванню соціальнокомунікаційного потенціалу соціальних медіа в контексті побудови персонального бренду, а також формулюванню пропозицій щодо змісту актуальної стратегії ефективного тацілісного використання інструментів онлайнкомунікації для побудови персонального бренду HR директора компанії за сучасних умов.Визначено, що персональний бренд HR директора компанії є ментальною конструкцією та соціальним капіталом, який можна вважати повноцінним соціальнокомунікативним явищем, що виконує ряд функцій, серед яких функції ідентифікації, впливу, ідеологічну, професійносоціалізуючу. Потреба у створенні та подальшому просуванні персонального бренду у вебпросторі аргументована тим, що такий процес: надає конкурентну перевагу HR директору компанії на ринку праці; розкриває йогосоціальнокомунікативний потенціал; обумовлює виникнення контенту, який може сприяти соціальній безпеці, інформаційній гігієні суспільства, а також становить інформаційне підґрунтя, на основі якого оптимізується практика управління людськими ресурсами та поліпшується економічний клімат держави. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)
Завантажити автореферат
З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|