Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0824U000810<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Касенкова Катерина Віталіївна 
Управління розвитком інноваційних технологій маркетингу внутрішнього туризму. : автореферат дис. ... д.філософ : 242 / К. В. Касенкова ; Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця. — 2024 — укp.

У дисертаційній роботі узагальнено теоретичні основи управління розвитком інноваційних технологій маркетингу внутрішнього туризму та розроблено практичні механізми удосконалення їх використання на ринку туристичних послуг. У першому розділі розглянуто генезис понятійно-категоріального апарату розвитку внутрішнього туризму. Розглянуто вплив туризму на економічний, соціальний та культурний сектор. Проаналізовано наукову літературу і доробки вітчизняних й закордонних авторів та виявлено недостатність розгляду негативного впливу туризму на екологічний та економічний сектор.Проаналізовано можливості використання технологій нейромаркетингу для розвитку внутрішнього туризму та узагальнено досвід використання окремих інструментів нейромакетингу в ґалузі туризму згідно до досліджень закордонних авторів. Удосконалено категорійно-понятійний апарат та уточнено сутність дефініції «інноваційні технології маркетингу».У другому розділі проведено аналіз внутрішнього туристичного ринку України та оцінку кваліметрічним методом туристичних перспектив за областями. Проаналізовано можливості використання агрегаторів рекламних платформ для розвитку внутрішнього туризму. У третьому розділі визначено, що фокус цікавості внутрішніх туристів зосереджений на суббрендах. Запропоновано механізм аналізу та моніторингу мотивації та шляху туристу: запропоновано розподіл функцій, інформаційних платформ та ІТМВТ відповідно до етапів споживання туристичного продукту. Для визначення можливості використання технології айтрекінгу як інноваційного інструментарію маркетингу туристичних дестинацій було поставлено експеримент. Була розроблена теоретична основа для ідеї створення бренду для конкретної території, як частини стратегії розвитку внутрішнього туризму. Окремі результати дисертаційної роботи Касенкової К.В. «Управління розвитком інноваційних технологій маркетингу внутрішнього туризму» є частинами наукового дослідження Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця за темою «Забезпечення ресурсного потенціалу внутрішнього туризму з використанням інноваційних маркетингових технологій» (номер державної реєстрації 0121U113109), а саме Розділ І «Використання інноваційних маркетингових технологій в контексті розвитку внутрішнього туризму», а також за темою «Управління взаємодією малих та великих туристичних підприємств на основі використання інноваційних маркетингових технологій для розвитку спеціалізованих видів туризму» (номер державної реєстрації 0121U110945), а саме Розділ ІІІ «Інноваційні маркетингові технології в контексті розвитку спеціалізованих видів туризму», що підтверджує актуальність та цінність її напрацювань.Практична цінність окремих результатів підтверджується їх упровадженням у діяльність підприємств, зокрема, в ТОВ «Мост Ай Ті» були використані результати та пропозиції щодо розроблення маркетингової кампанії та визначення стратегічних векторів розвитку інноваційних технологій для використання в бізнес процесах. Реалізація цих доробок на практиці дозволяє досягати загальних та комплексних результатів у сфері управління маркетинговими кампаніями, налагоджувати основні комунікаційні канали при побудові брендів та суббрендів (довідка №170/4 від 02.07.22). Окремі результати були впроваджені в ТОВ «Укроагрокомплекс», де було зазначено, що результати дослідження Касенкової К.В. були використані при розробленні загальної маркетингової інтернет-кампанії та визначенні основних комунікаційних зв’язків в контексті управління розвитком інноваційних технологій маркетингу. Результати дослідження та пропозиції автора були впроваджені та показали свою ефективність стосовно основних бізнес-процесів, які використовувались при розробці та реалізації маркетингової політики, впорядкували та систематизували комунікаційні процеси та відіграли важливу роль у вирішені питань щодо перспектив створення суббрендів (довідка №27/1 від 09.05.22).

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського