Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0824U001151<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Сахнацька Наталія Миколаївна 
Науково-методичні підходи до впровадження концепції холістичного маркетингу в аптечних закладах в умовах діджиталізації. : автореферат дис. ... д.філософ : 226 / Н. М. Сахнацька ; Національний медичний університет імені О. О. Богомольця. — 2024 — укp.

Дисертаційна робота присвячена дослідженню науково-методичних підходів до впровадження концепції холістичного маркетингу в аптечних закладах в умовах діджиталізації.Холістичний маркетинг як комплексний погляд в управлінні сучасним аптечним закладом полягає у пацієнтоорієнтованому підході при інтеграції функціональних організаційних процесів. Концепція холістичного маркетингу вже тривалий час використовується у діяльності закордонних аптечних закладів (АЗ), однак у вітчизняній фармації даний підхід поки ще широко не використовується. Впровадження холістичного маркетингу потребує від підприємств фармацевтичного спрямування виконання певних дій, які і зумовлять успішну інтеграцію цілісної концепції в єдину злагоджену систему. Саме дослідження науково-методичних підходів до впровадження концепції холістичного маркетингу в АЗ в умовах цифрової трансформації стало науковим напрямком нашої дисертаційної роботи. Для цього було визначено основний вектор роботи, сформовано та опрацьовано методику дослідження, для кожного з розділів дисертаційної роботи було визначено основні завдання та інструментарій проведення наукових досліджень.Перший розділ дисертаційної роботи присвячений аналізу літературних джерел щодо сутності холістичного маркетингу як сучасної концепції управління фармацевтичною організацією. Теоретичний аналіз сучасної літератури показав наявність наукових досліджень закордонних та вітчизняних науковців, у яких представлено результати вивчення холістичного маркетингу як сучасної концепції, однак підходам щодо впровадження концепції холістичного маркетингу саме у діяльність АЗ приділяється недостатньо уваги серед науковців. Було проаналізовано та систематизовано нормативно-правову базу України щодо впровадження та застосування цифрових технологій у фармацевтичній сфері, а також проведено огляд закордонного та вітчизняного досвіду використання цифрових інструментів з метою забезпечення фармацевтичної допомоги населенню у контексті холістичного маркетингу.У другому розділі дисертаційної роботи описано методологію, виділено об’єкт та предмет, матеріали та методи дослідження. При підготовці дисертаційної роботи було описано та використано як загальнонаукові, так і конкретно-наукові методи аналізу задля реалізації поставленої мети дисертаційного дослідження, зокрема наведено характеристику респондентів, що приймали участь в анкетних опитуваннях.У третьому розділі дисертаційної роботи було обґрунтовано впровадження концепції холістичного маркетингу за умов діджиталізації фармацевтичного сектору, зокрема детально описано складові холістичного підходу: внутрішній маркетинг, соціально-етичний маркетинг, інтегрований маркетинг і маркетинг взаємовідносин.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського