| Кривонос О.Б. Формування професійно-творчих умінь студентів медичних коледжів у навчальній діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.Б. Кривонос ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.Систематизовано основні професійно-творчі вміння майбутнього медичного працівника за змістом професійної діяльності, а також їх розподілено у чотири блоки, а саме: дослідницькі (діагностичні, прогностичні, конструктивні), операційні, рефлексивні, комунікативні, що відповідає специфіці діяльності фахівця медицини. На підставі результатів теоретичного й експериментального дослідження доведено, що процес формування професійно-творчих умінь студентів медичних коледжів забезпечує модифікований варіант особистісно зорієнтованої евристично-модульної технології навчання на підгрунті дидактичного забезпечення достатнього рівня евристичної та завершеної діяльності студентів на всіх етапах евристично-модульної технології, а саме: спонукально-мотиваційному; під час первинного засвоєння теоретичного матеріалу та у самостійній проблемно-пошуковій роботі студентів з метою поглиблення теоретичних знань; під час практичних професійно-спрямованих творчих робіт студентів; у самостійній евристичній і креативній роботі завершеного характеру зі створення особистістно значущих професійних продуктів; на етапі педагогічної діагностики сформованості професійно-творчих умінь студентів. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2 + Ю945.1 + Ч471.220 + Шифр НБУВ: РА356233
Рубрики:
Географічні рубрики:
|