Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=2008062400219820080624002198<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Бойко О.В. Формування та реалізація маркетингової політики підприємств сільськогосподарського машинобудування : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Бойко ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2008. — 24 с. — укp.Розвинуто теоретичні, методичні та практичні засади формування та реалізації маркетингової політики підприємств-виробників продукції сільськогосподарського машинобудування, ринок якої характеризується широким діапазоном коливань кон'юнктури. Обгрунтовано доцільність упровадження механізму логістичної підтримки маркетингової політики обслуговування клієнтів на ринку зазначеної продукції, що сприяє одержанню виробниками тривалих конкурентних переваг. Удосконалено методичні положення щодо проведення маркетингового аудиту, а також структуру елементів маркетингової концепції та пріоритетні чинники підвищення конкурентоспроможності підприємств на ринку продукції сільськогосподарського машинобудування. Розвинуто концепцію євромаркетингу як стратегію пристосування вітчизняних підприємств даного профілю до умов функціонування євроринку. Установлено основні логістичні аспекти підвищення ефективності формування та реалізації маркетингової політики виробників сільськогосподарської техніки. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.528.52-211.1 + Шифр НБУВ: РА356709
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|