Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=2008072800051520080728000515<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Шапран О.Є. 
Діагностика комплексу маркетингу промислового підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.Є. Шапран ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 19 с. — укp.

Вивчено особливості діяльності промислових підприємств. Визначено чинники зовнішнього та внутрішнього середовища, що впливають на реалізацію функцій маркетингової діяльності. Розглянуто комплекс маркетингу як основу маркетингової діяльності підприємства. Досліджено підходи до визначення суті та завдань діагностики, установлено доцільність її застосування до комплексу маркетингу промислового підприємства. Проведено групування виявлених підходів до оцінювання та діагностування комплексу маркетингу у діяльності підприємства. Запропоновано показники щодо діагностики комплексу маркетингу. Розроблено процедуру його діагностування на промисловому підприємстві. Визначено доцільність використання процесного підходу до формування інформаційного забезпечення даного діагностування. Запропоновано процедуру прогнозування обсягу реалізації продукції за результатами оцінювання впливу стану елементів комплексу маркетингу. Проведено апробацію розроблених процедур і рекомендації у діяльності промислових підприємств.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 +
Шифр НБУВ: РА357413


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського