![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=2008072800091820080728000918<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Любашенко О.В. Лінгводидактичні стратегії навчання української мови студентів неспеціальних факультетів вищих навчальних закладів : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / О.В. Любашенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 44 с. — укp.Вперше проаналізовано феномен лінгводидактичної стратегії як предметної галузі методики навчання на підставі суб'єктно-діяльнісного підходу. Розроблено концептуальні засади для цілісних координованих методичних систем на базі стратегічного проектування. Визначено структуру стратегії та її місце в системі дидактичних категорій. Виділено категоріальні характеристики лінгводидактичної стратегії та суб'єктні функції викладача та студента в процесі її формування. Розглянуто процесуальні та діяльнісні об'єкти проектування стратегії. Уточнено концепцію текстово-комунікативної діяльності як мети навчання студентів неспеціальних факультетів. Визначено типи рецептивних і продуктивних стратегій навчання української мови студентів неспеціальних факультетів ВНЗ. Обгрунтовано теоретико-методичну систему конструювання дидактичних стратегій української мови у ВНЗ залежно від видів мовлення та діяльнісних процедур навчання з урахуванням різноманітних психолого-дидактичних факторів. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913-2 + Шифр НБУВ: РА357323
|
|
|