![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=2008090800017020080908000170<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Мазепа Т.С. Формування асортиментної політики підприємств роздрібної торгівлі : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Т.С. Мазепа ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2008. — 18 с. — укp.Досліджено теоретичні засади та розроблено методичний інструментарій формування асортиментної політики підприємств роздрібної торгівлі. Уточнено економічну суть товарного асортименту. Системтизовано та розширено перелік ознак його класифікації. Виділено основні чинники, що впливають на формування асортименту підприємств роздрібної тогівлі з урахуванням позицій учасників економічних процесів на обраному ринковому сегменті. Визначено суть асортиментної політики та її місце в системі управління підприємством роздрібної торгівлі. Визначено цільові критерії та обгрунтовано систему показників оцінки ефективності асортиментної політики таких підприємств. Розроблено методичний інструментарій оцінки споживчої цінності, конкурентоспроможності сформованого асортименту та відповідності його внутрішнім можливостям підприємства роздрібної торгівлі. Обгрунтовано основні підходи та систематизовано методичний інструментарій формування асортиментної політики. Розроблено технологію її формування та реалізації для підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано методику планування асортименту з використанням системи динамічних матриць, побудованих за критичними щодо конкурентних позицій критеріями. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.2-361.41 + Шифр НБУВ: РА356970
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|