| Петров О.В. Поліпшення показників курсової стійкості руху транспортних засобів з урахуванням технічного стану їх шин : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.В. Петров ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.Обгрунтовано можливість прогнозування та покращання показників курсової стійкості руху легкових автомобілів шляхом раціонального розташування шин зі зносом протектора та регулювання в них внутрішньго тиску повітря. З метою визначення показників курсової стійкості руху легкового автомобіля складено систему диференціальних рівнянь, що описує модель його руху з урахуванням параметрів керуючого колісного модуля. Виявлено, що дана система дозволяє дослідити вплив на курсову стійкість руху ступеня зносу протектора шин, встановлених на автомобіль, та тиску повітря в них. Експериментально визначено характеристики бічного відведення шин, які використано в процесі розробки математичної моделі. На підставі результатів дорожніх випробувань автомобіля підтверджено результати теоретичних досліджень. Встановлено, що параметри курсової стійкості тісно пов'язані з пружними властивостями шин, які мають знос протектора. Доведено, що раціональне розташування шин з різним ступенем зносу протектора на вісях автомобіля та регулювання тиску повітря в шинах збільшують критичну швидкість руху транспортного засобу. Результати наукового дослідження з прогнозування показників курсової стійкості руху легкових автомобілів впроваджено у ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ" та відділення автотехнічних експертиз і товарознавчої діяльності науково-дослідного експертно-криміналістичного центру при УМВС України на Донеччині. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-082.266 + Шифр НБУВ: РА358861
Рубрики:
|