Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=2008102700237720081027002377<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Кот О.В. 
Інтегровані маркетингові комунікації в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Кот ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Розроблено теоретичні положення та методичний інструментарій щодо розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій (ІКМ) у контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито економічну сутність поняття "інтегровані маркетингові комунікації підприємства роздрібної торгівлі". Систематизовано ознаки та визначено роль і місце ІКМ у процесі створення цінності для споживача. Розроблено систему показників оцінювання ІКМ з урахуванням економічного, комунікаційного та синергетичного аспектів комунікативної діяльності підприємства. Проаналізовано стан, динаміку й ефективність реалізації програм ІКМ на підприємствах роздрібної торгівлі. Запропоновано комплексний інтегральний показник конкурентоспроможності торговельного підприємства. Наведено пропозиції щодо формування та розподілу бюджету ІКМ з урахуванням комплексного інтегрального показника конкурентоспрможності підприємства роздрібної торгівлі та коефіцієнта рейтингової значущості окремих засобів ІКМ.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13 ф12 +
Шифр НБУВ: РА358870


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського