| Аносов І.П. Антропологізм як чинник гуманізації освіти (теоретико-концептуальні основи) : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / І.П. Аносов ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 46 с. — укp.Досліджено теоретико-концептуальні засади антропологізму як чинника гуманізації освіти. На підставі аналізу характерних ознак антропологізму в контексті генези загальної педагогіки та її історії конкретизовано його місце у педагогічних принципах. Встановлено вплив даного чинника на цілеспрямованість педагогічного процесу, вибір його змісту, засобів і форм навчання та виховання у конкретній педагогічній системі, шляхів реалізації диференційованого й індивідуального підходів у педагогічному процесі. Визначено особливості сучасного антропологізму, висвітлено його культурологічні та соціально-психологічні аспекти, проаналізовано педагогічний досвід застосування антропологічного підходу в гуманістично орієнтованих інноваціях, встановлено принципи та критерії реалізації педагогічного антропологізму в процесі підготовки майбутнього вчителя. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч311.210 + Шифр НБУВ: РА332104
Рубрики:
|