![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124003625<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Абрамов Д.В. Вибір та обгрунтування параметрів багатодискових тракторних гальм, що працюють у мастилі : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / Д.В. Абрамов ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 20 с. — укp.Визначено вплив рівня охолоджувального мастила у гальмівному механізмі на величину втрат потужності у трансмісії трактора за розімкнутого стану гальмівних дисків. Виявлено вплив параметрів фрикційних дисків, властивостей мастила й інтенсивності наростання тиску у приводі гальмівного механізму на час його включення. Уточнено вимоги до мастил, що застосовуються у багатодискових гальмівних механізмах з урахуванням їх сумісності з іншими механізмами трансмісії. Визначено вплив зміни вагових параметрів і параметрів потужності колісних тракторів, що входять у модельний ряд, на необхідну зміну геометричних розмірів і число фрикційних пар багатодискових гальмівних механізмів за умови їх максимальної уніфікації. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-042.73 + П072.1-3 + Шифр НБУВ: РА339615
Рубрики:
|
|
|