Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124003992<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Фархад Паранд Немат 
Використання інструментів міжнародного маркетингу в економічному співробітництві Ірану і України : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Фархад Паранд Немат ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено особливості застосування інструментів міжнародного маркетингу економічними суб'єктами з різних економічних систем, зокрема Ірану та України. Визначено, що загальноприйняті інструменти міжнародного маркетингу, які використовуються господарчими суб'єктами країн з ринковою економікою, повинні бути адаптовані відповідно до потреб та умов функціонування економічних суб'єктів даних країн. На підставі аналізу ринку природного каменю (травертину) доведено необхідність такої адаптації. Проаналізовано перспективні можливості економічної співпраці двох країн. Запропоновано систему показників, яка дозволить оцінити ефективність використання інструментів міжнародного маркетингу економічними суб'єктами Ірану та України.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)80-211.1 + У9(5ІРН)80-211.1 +
Шифр НБУВ: РА345754


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського