Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124004843<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Грушевська Ю.А. 
Власні назви в російському рекламному тексті: лінгвістичний і функціональний аспекти : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / Ю.А. Грушевська ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2005. — 19 с. — укp.

Проведено дослідження власних назв (рекламних прагматонімів) у російському рекламному тексті в лінгвістичному та функціональному аспектах. Проаналізовано шляхи поповнення складу власних назв у рекламних текстах початку XX та XXI ст. Визначено їх функції та особливості використання. Досліджено взаємозв'язок ономастикону, характерного для певного періоду розвитку мови, з соціальними та культурними відносинами в суспільстві. Відзначено, що даний взаємовплив особливо помітний у процесі дослідження реакції мовців на сприйняття рекламної онімії у дискурсах зазначених часових періодів.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-716 +
Шифр НБУВ: РА334870

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського