Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124005738<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Семенюк Л.П. Вплив маркетингової стратегії на ефективність банківського бізнесу : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / Л.П. Семенюк ; Укр. акад. банк. справи. — Суми, 2004. — 18 с.: рис. — укp.Обгрунтовано теоретичні та методологічні підходи до вирішення проблеми підвищення ефективності банківського бізнесу на підставі маркетингової стратегії. Досліджено економічний зміст понять, що визначають суть банківського бізнесу, які у комплексі характеризують банківську діяльність стосовно одержання прибутку. За результатами аналізу ефективності роботи банківських установ Харківщини доведено необхідність комплексного використання фінансових і маркетингових методів для підвищення ефективності банківського бізнесу. Здійснено класифікацію маркетингових методів управління з урахуванням їх впливу на фінансові результати банківської діяльності. Установлено взаємозв'язок між фінансовою та маркетинговою стратегіями банку у процесі їх розробки у рамках загальної стратегії розвитку банку. Побудовано та впроваджено діагностичну модель аналізу ефективності банківської діяльності за умов маркетингового планування. Запропоновано методику розробки та впровадження нових банківських послуг у межах реалізованої маркетингової стратегії. Уточнено механізм установлення ціни кредитної послуги. Реалізовано технологію перебудови існуючих бізнес-процесів та внесення змін в організаційну структуру банку. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 + Шифр НБУВ: РА334634
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|