| Хмель О.В. Дидактичні умови організацій дистанційного навчання студентів фізико-математичних факультетів педагогічних університетів : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.В. Хмель ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 20 с.: рис. — укp.Визначено й обгрунтовано дидактичні умови ефективної організації дистанційного навчання студентів фізико-математичних факультетів педагогічних університетів, якими є врахування особливостей організації дистанційного навчання з дисциплін інформатико-математичного профілю, застосування розробленої структурно-функціональної моделі для конструювання дистанційних навчальних курсів та ефективної організації навчального процесу та контролю навчальної діяльності студентів на базі інтеграції традиційних й інформаційних. Розроблено й обгрунтовано теоретичну модель дистанційного навчання, яка є інваріантною для навчальних дисциплін інформатико-математичного профілю, Цю модель реалізовано для дистанційного навчання інформатики та математики. За запропонованою моделлю дистанційний навчальний курс має інтегрований характер і складається з п'яти функціонально-узгоджених блоків, а саме: організаційно-методичного, навчального, комунікативного, ідентифікаційно-контролювального й інформаційно-довідкового. Ефективність моделі дистанційного навчання та впроваджених до навчального процесу дистанційних навчальних курсів підтверджено результатами педагогічного експерименту. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: В р(4УКР)3-3,022 + Шифр НБУВ: РА346150
Рубрики:
Географічні рубрики:
|