![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124008620<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вілюжаніна Т.А. Динаміка ціннісно-смислової сфери особистості в процесі професійного становлення майбутніх психологів : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.А. Вілюжаніна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 22 с. — укp.Розроблено концептуальну модель розвитку ціннісно-смислової сфери (ЦСС) особистості у процесі професійного становлення психологів. Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що період фахової підготовки характеризується не лише активним оволодінням професією навчання, а й істотними змінами в ціннісно-смисловій сфері особистості. Визначено особливості формування ЦСС студентів-психологів на різних етапах навчання у ВНЗ, розроблено типологію рівнів її розвитку. Визначено закономірності динаміки ЦСС студентів, запропоновано засоби її фіксації та оцінки. Розроблено науково-практичні рекомендації щодо оптимізації процесу навчання з урахуванням динаміки ЦСС студентів. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю9 р(4УКР) + Шифр НБУВ: РА343793
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|