Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124010651<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Луняков О.В. Економіко-математичне моделювання задачі формування асортименту супермаркету у розрізі товарних груп : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / О.В. Луняков ; НАН України, М-во освіти і науки України, Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій та систем. — К., 2005. — 22 с. — укp.Розглянуто питання удосконалення існуючих моделей і методів формування асортименту товарів супермаркету та розробки комплексу моделей і методик, застосування яких допомагає підвищити ефективність рішень, що приймаються під час формування асортименту супермаркету. Проаналізовано теоретичні аспекти формування асортименту товарів супермаркету, а також систематизовані математичні моделі та методики формування асортименту роздрібних торгових підприємств. Доведено, що існуючі моделі формування асортименту товарів супермаркету не враховують багатоозначну природу ефективності продажу товарних позицій супермаркету. Розроблено логіко-множинну модель для одержання найбільш збалансованої оцінки ефективності продажу позицій по товарній групі, а також методику формування асортименту товарної групи для вироблення рішень по асортименту товарів. Наведено статистичний критерій V-Крамера для обліку впливу структури атрибутів товарної групи на очікування покупців. Запропоновано використовувати еволюційне планування по оптимізації структури викладки асортименту товарної групи. Викладено методику адаптаційної оптимізації на рівні секторів ефективності продажу по товарній групі. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.211.1-361.41в611 + У9(4УКР)421.211.1-361.41в611 Шифр НБУВ: РА336405
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|