![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124010701<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Гримак О.Я. Економіко-організаційні засади функціонування маркетингових структур на підприємствах молочного підкомплексу регіону : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / О.Я. Гримак ; Львів. держ. аграр. ун-т. — Л., 2000. — 18 с. — укp.Досліджено процес розвитку молочного підкомплексу та формування моделі функціонування маркетингових підрозділів у ньому. Проаналізовано особливості функціонування молочного підкомплексу, розкрито специфіку становлення агромаркетингу, розроблено науково обгрунтовані рекомендації загального розвитку маркетингових підрозділів, визначено їх раціональну організаційну структуру, обгрунтовано механізм формування систем інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності служб маркетингу на підприємствах молочного підкомплексу. Дослідження спрямовано на розв'язання невідкладних завдань аграрної реформи в Україні та вирішення проблем діяльності вітчизняних молокопереробних підприємств. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.250-211.1 Шифр НБУВ: РА310187 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|