Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124010701<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Гримак О.Я. 
Економіко-організаційні засади функціонування маркетингових структур на підприємствах молочного підкомплексу регіону : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / О.Я. Гримак ; Львів. держ. аграр. ун-т. — Л., 2000. — 18 с. — укp.

Досліджено процес розвитку молочного підкомплексу та формування моделі функціонування маркетингових підрозділів у ньому. Проаналізовано особливості функціонування молочного підкомплексу, розкрито специфіку становлення агромаркетингу, розроблено науково обгрунтовані рекомендації загального розвитку маркетингових підрозділів, визначено їх раціональну організаційну структуру, обгрунтовано механізм формування систем інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності служб маркетингу на підприємствах молочного підкомплексу. Дослідження спрямовано на розв'язання невідкладних завдань аграрної реформи в Україні та вирішення проблем діяльності вітчизняних молокопереробних підприємств.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.250-211.1
Шифр НБУВ: РА310187 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського