![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124010856<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Коваль З.О. Економічне оцінювання та формування взаємозв'язків підприємства-виробника із споживачами продукції : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / З.О. Коваль ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2006. — 24 с. — укp.Розроблено теоретичні та практичні рекомендації щодо оцінювання, регулювання й управління взаємозв'язками підприємства-виробника зі споживачами продукції. Узагальнено, систематизовано та доповнено моделі та методи організації оптимальних взаємозв'язків підприємства зі споживачами та сформовано інформаційну систему управління ними. Запропоновано методику оцінювання надійності взаємозв'язків підприємства зі споживачами та посередниками, розроблено механізм та концепцію їх управління на засадах маркетингу, логістики та менеджменту продажу. Удосконалено методику рейтингової оцінки надійності посередника. Систематизовано показники економічної оцінки відносин підприємства зі споживачами продукції. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-967 + Шифр НБУВ: РА344608
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|