Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124011016<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Рубцова О.С. Економічні основи створення і функціонування служби управління маркетингом будівельних генпідрядних організацій : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.03 / О.С. Рубцова ; Київ. держ. техн. ун-т буд-ва і архіт. — К., 1998. — 20 с. — укp.Виходячи з потреб підрядного будівництва як галузі, для будівельних підрядних організацій вирішено комплекс теоретичних і практичних завдань створення і діяльності маркетингових підрозділів. Визначено концепцію організації маркетингу, розроблено ефективні форми структурного втілення та методики економічної оцінки діяльності маркетингових підрозділів у підрядному будівництві. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)310-21
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|