| Пустовойтенко С.В. Забезпечення якості послуг в автосервісі на основі оптимізації виробничих процесів : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / С.В. Пустовойтенко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2003. — 18 с.: рис. — укp.Запропоновано науковий підхід до проблеми забезпечення якості послуг завдяки впровадженню проектів управління виробничими процесами на базі їх оптимізації. Розроблено модель розвитку виробництва з надання послуг, що базується на процесному підході та враховує сучасні принципи управління якістю: орієнтація на замовника, лідерство, залучення працівників, системний підхід до управління, постійне покращання якості, взаємовигідні стосунки з постачальниками, прийняття рішення на підставі фактів. Запропоновано структуру змінних внутрішніх та зовнішніх чинників ефективного функціонування автосервісних підприємств (АСП). Розроблено техніко-економічний метод оцінки внутрішньої ефективності роботи АСП, критерієм якої є прибуток, а також систему оцінки виробничої діяльності АСП, що дає змогу обгрунтувати порядок надходження замовлень на надання послуг та стратегію обслуговування. Визначено структуру АСП з оптимальною потужністю виробництва з надання послуг. Запропоновано графічний метод оцінки ефективності системи контролю якості послуг. Розроблено методику формування кадрового потенціалу АСП та оцінки економічної ефективності від її реалізації. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-823.2 + О335.52-08-6 + Шифр НБУВ: РА323883
Рубрики:
Географічні рубрики:
|