![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124012967<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Мозова І.М. Запозичена лексика в сучасній російськомовній рекламі в інформативному та соціокультурному аспектах : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / І.М. Мозова ; Дніпропетр. нац.ун-т. — Д., 2007. — 19 с. — укp.Досліджено запозичену лексику, яка функціонує у сучасних російськомовних текстах комерційної реклами та має інформативну та соціокультурну значущість для соціуму пострадянського простору. Проаналізовано основні підходи до сучасного розуміння реклами. Встановлено лінгвостилістичні особливості рекламного тексту. Виявлено склад і типи запозиченої лексики, яка набуває певної ваги для сучасної комерційної реклами. Досліджено інформативний потенціал і функціональну своєрідність використання іншомовних слів у комерційній рекламі. Встановлено соціокультурну значущість запозичень у російськомовній рекламі кінця XX - початку XXI ст. Визначено основні культурно-мовленнєві наслідки процесу запозичення, а також прагматичну обумовленість цього явища у сучасній російськомовній рекламі. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-716*322 + Шифр НБУВ: РА352588
|
|
|