| Заславська О.О. Засоби масової інформації як інструмент моделювання політичної свідомості у виборчій кампанії (на матеріалах президентських і парламентських виборів 2004 - 2006 рр.) : автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / О.О. Заславська ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2008. — 19 с. — укp.Досліджено проблему моделювання засобами масової інформації політичної свідомості українського суспільства у період президентської та парламентської виборчих компаній 2004 - 2006 рр. Визначено теоретико-методологічні особливості феноменів політичної свідомості, комунікації та маркетингу, їх місце у політології. Проаналізовано суть і ефективність певних політичних технологій, а саме: політичне рекламування та "паблік рилейшнз", виборчі технології, формування іміджу політичного діяча, партії чи інших суб'єктів політичної діяльності. З'ясовано їх місце в українському електоральному просторі. Досліджено особливості масової політичної свідомості сучасного українського суспільства. На підставі одержаних емпіричних даних зроблено висновок про наявність і ступінь реального впливу засобів масової інформації (ЗМІ) на політичну свідомість населення України. Наведено моделі впливу ЗМІ на неї, наявні в українському суспільстві під час проведення виборчих кампаній. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ф015.22 + Ф053 + С5*666*332.6*18 + Шифр НБУВ: РА356266
Рубрики:
|