![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124013170<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Федорченко А.В. Застосування концепції соціально-етичного маркетингу в економіці України (на прикладі металургійної галузі) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / А.В. Федорченко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2000. — 19 с. — укp.Досліджено теоретичні та методичні питання удосконалення систем маркетингового управління підприємствами чорної металургії з позицій соціально-етичного маркетингу. Визначено фактори, що впливають на процес трансформації систем маркетингового управління промисловим підприємством, розкрито й удосконалено маркетингову сутність понять соціально-етичного й екологічного маркетингу, а також обгрунтовано напрямки впровадження елементів системи екологічного маркетингу в практику господарювання вітчизняних підприємств металургійної галузі. Розроблено методику визначення ефективності використання концепції соціально-етичного маркетингу в чорній металургії. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 Шифр НБУВ: РА311792 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|