Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124015425<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Дольнікова Л.В. Інтегративно-диференційований підхід до структурування змісту природничих дисциплін у медичних коледжах : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Дольнікова ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2001. — 20 с. — укp.Обгрунтовано доцільність використання інтегративно-диференційованого підходу до структурування змісту природничих дисциплін у медичному коледжі та інших навчальних закладах системи медичної освіти. Проаналізовано дидактичні підходи до структурування змісту природничих дисциплін у вищих медичних навчальних закладах. Визначено сутність і особливості інтегративно-диференційованого підходу. Висвітлено провідні дидактичні положення щодо структурування змісту природничих дисциплін на основі даного підходу. Розроблено критерії відбору навчального матеріалу під час структурування змісту та дидактичні способи реалізації інтегративно-диференційованого підходу в процесі вивчення хімії у медичних коледжах (інтегративні структурно-логічні схеми, інтегративні дидактичні одиниці, інтегративні навчально-контрольні картки). Експериментально підтверджено ефективність запропонованого підходу до підготовки медиків. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р2-3 Шифр НБУВ: РА312612 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|