| Ткаченко С.П. Інтеграція знань з методики фізики і психолого-педагогічних дисциплін у підготовці майбутнього вчителя фізики : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.П. Ткаченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 21 с. — укp.Розкрито теоретико-методичні засади вивчення курсу "Теорія і методика навчання фізики" як інтеграційної дисципліни, обгрунтовано доцільність застосування технології формування у майбутніх учителів фізики інтегрованих методичних знань з даного курсу та спецкурсу "Основи інтеграції методичних знань". Запропоновано методику проведення інтегрованих лекцій, практичних, семінарських і лабораторних занять з методики навчання фізики (МНФ). Досліджено методичні особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі інтегрованого вивчення МНФ. Описано методику організації та проведення експерименту, проаналізовано його результати. Доведено, що обов'язковим компонентом інтегрованого навчання методики фізики є розроблений і упроваджений у навчальний процес комплекс дидактичних інтегрованих (методичних) завдань, що конкретизують дану методику формування інтегрованих методичних знань і вмінь у майбутніх учителів фізики. Охарактеризовано принцип інтегрованого узгодження формування методичних знань, що полягає в необхідності взаємопідсилення знань з МНФ, психології та педагогіки на підставі узгодженої взаємодії їх споріднених структур і структурних елементів. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022 + Шифр НБУВ: РА353301
Рубрики:
Географічні рубрики:
|