Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124015616<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Стельмах О.О. 
Інтерактивні маркетингові комунікації в менеджменті підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.О. Стельмах ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено актуальні проблеми теоретичних і методологічних напрямків формування й управління інтерактивними маркетинговими комунікаціями. Узагальнено основні підходи щодо розуміння їх суті й особливостей. Розкрито суть понять "прямий маркетинг", "інтерактивний маркетинг", "інтерактивні маркетингові комунікації". Проаналізовано інформаційне забезпечення управління комунікаціями, здійснено моніторинг інтерактивних маркетингових комунікацій, діагностику управління Інтернет-комунікаціями. Розроблено комплексну систему інтерактивних маркетингових комунікацій і рекомендацій щодо її впровадження. Запропоновано стратегії управління даними комунікаціями.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.10-210.302 +
Шифр НБУВ: РА341989


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського